Porselen sektöründe Türkiye'nin köklü firmalarından Karaca, ev tekstili
sektörüne adım attı. 60 milyon TL yatırımla hayata geçen Karaca Home,
tüm ürünlerinde estetik tasarım ve kaliteyi bir araya getiriyor.
Karaca
Home Genel Müdürü Bahadır Örsoğlu, Karaca Home'un 6 ay içerisinde
Türkiye'nin en iyi ev tekstili markası, 5 yıl içerisinde ise dünyanın en
iyi 5 ev tekstili markası arasında yer almasını hedeflediklerini
belirtiyor.
1973 yılından bu yana porselen, çatal, kaşık, bıçak
ve tencere gruplarını tüketicilere sunan Karaca, ev tekstili sektörüne
girdi. Karaca'nın ev tekstili ürünleri Karaca Home markasıyla satışa
sunuldu.
Karaca, Karaca Home markasına 60 milyon TL yatırım
yaptı. Altı aydır koleksiyon hazırlıkları süren Karaca Home, Züchex 23.
Uluslararası Züccaciye ve Ev Eşyaları Fuarı'nda görücüye çıktı ve sektör
profesyonellerinin beğenisini topladı.
Karaca Home'un ev
tekstili tasarımları sekiz farklı konseptte sunuluyor. Handmade,
Ranforce, City, Saten, Teenage, Bebek, Genç, Havlu konseptlerinde 1500'e
yakın artikel bulunuyor. Yüzde 100 pamuk, bambu pamuk, bambu penye ve
yüzde 100 penye kullanılan ürünler, kalite ve estetik tasarımı bir araya
getiriyor. Özellikle dokunma duyusunu harekete geçiren, arınma ve
rahatlama gibi ihtiyaçları cevaplayan ürünler, doğallığın pozitif
enerjisini evlere taşıyor. İnce bir zevki yansıtan ürünler nevresim
takımları, yatak örtüleri, komplettler, battaniyeler, havlu ve
bornozlardan oluşuyor.
Karaca Home koleksiyonu İtalya, İspanya,
Hollanda ve İngiltere stüdyolarından seçilmiş özel tasarımcılar
tarafından hazırlanıyor, bu dizaynlar Karaca Home tarafından
yorumlanarak renklendiriliyor. Üretiminin yüzde 95'ini İstanbul, Bursa,
Denizli ve Uşak'taki tedarikçilerle gerçekleştiren Karaca Home'un
ürünleri, şu anda Türkiye genelindeki yaklaşık 40 AVM'de satışa
sunuluyor.
Karaca Home olarak bir yıl içerisinde 20 mağaza
açmayı, bu süre zarfında zincir mağazalar ve çeyiz mağazaları olmak
üzere Türkiye genelinde 800 satış noktasına ulaşmayı hedeflediklerini
aktaran Karaca Home Genel Müdürü Bahadır Örsoğlu, "Karaca Home'u çok
kısa bir sürede hayata geçirdik. Ev tekstili konusundaki deneyimimizle
hızlı hareket ettik ve birbirinden şık tasarımları tüketicilerin
beğenisine sunduk. Ürünlerimiz Züchex Fuarı'nda sektör
profesyonellerinden tam not aldı. Bu motivasyonla mağazalaşma
çalışmalarına ağırlık vereceğiz. Hedefimiz, 6 ay sonra Türkiye'de en iyi
tekstil markası olmak; 5 yıl içinde de dünyada en iyi 5 tekstil markası
arasında yer almak. Ürünlerimizin kalitesine ve dizaynlarına
güveniyoruz. Bu yüzden ihracata da önem vereceğiz. Yakın zamanda
Almanya'da mağazamız açılacak. Yakın coğrafyamızdaki ülkelere ihracat
yapacağız" diye bilgi vermekte.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder